דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות גיבוש לעובדים - הבחירה הנכונה 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3920 פעמים ]

סדנאות גיבוש לעובדים - בחירה נכונה ונבונה

מתי לאחרונה הוצאתם את העובדים שלכם ליום כיף? מתי באמת 'צ'יפרתם' אותם במשהו מיוחד וברמה גבוהה? אז אם מתחשק לכם לעשות זאת פנו לעזרת גרפולוג שירים את המצב רוח. כשבא לכם לצאת מהשגרה, אך לא לצאת ממקום העבודה, אתם מזמינים אליכם גרפולוג לבוקר/צהריים/ערב של כייף.

במקומות עבודה רבים הבינו שסביבת העבודה היא חלק בלתי נפרד מחייהם של העובדים שלהם ולכן ההשקעה ביצירת מפגש גיבוש לעובדים היא כדאית. חשוב לציין שמבחר הנושאים בפעילות גיבוש הינו מגוון והקושי נמצא בהחלטה הראשונית במה לבחור.

אין ספק שהחוויה במי לבחור לימי גיבוש היא לעיתיםלא קלה וזאת בש המבחר הרב שיש לאינטרנט להציע,  אולם לאחר שהחלטתם במי לבחור, נשאלות שאלות כמו: האם העובדים יאהבו את החוויה? האם הם יקבלו טיפים ומידע לגבי חייהם האישיים האם הם יצאו מסוקים מהחוויה, או שזאת הייתה השקעה ללא שום תועלת?

ככל שפעילות הגיבוש תהיה יותר אינטראקטיבית, כך נוכל להגיע לעומק ולאפשר לעובדים לכיר את עצמם בדרך מקורית ויצירתית. חשוב מאוד להבין שכל הדברים הנאמרים לגבי העובדים, מועברים באופן משעשע וללא פגיעה בפרטיותם.

מדוע לערוך גיבוש לעובדים ?

המטרה בימי גיבוש לעובדים היא לצאת מהקופסא ולתת לעובד את היכולת להבין שמקום העבודה הוא הבית השני שדואג גם להעשיר אותו מבחינה חברתית ותרבותית.

כל מנהל ואפילו הזוטר יודע שהשקעה בעובדים הוכיחה עצמה כטובה ביותר לסביבת עבודה ולגיבוש חברתי ויכולה ליצור תפוקה טובה יותר וקידום בנושא המכירות של החברה. נשאלת השאלה כיצד להפיק מימי גיבוש את מירב התועלת...

והתשובה היא..

כאשר אנחנו רוצים ליצור גיבוש חברתי אנחנו צריכים למצוא סמל או אינטרס משותף לכל העובדים בחברה. כאשר מדובר בחברה אשר העובדים מחולקים לצוותים, כדאי מאוד ליצור מטרה נעלה אשר תעזור להם להגיע לגיבוש גם במקום העבודה, משום שידוע לנו שצוות לא מגובש -  לא מניב תפוקה.

אכן, כולם עובדים ביחד ויש כאלה שנמצאים ביחד כבר שנים רבות באותה חברה, אולם לא מכירים את שאר העובדים לא בשמותיהם ולא בתפקידם. עריכת ימי גיבוש יכולה להסיר מסכים רבים או סטיגמות כלפי כל אחד מצוות העובדים.

אחד הגורמים להצלחת הפעילות היא "שבירת הקרח", דבר המכריע וקובע את הצלחת יום הגיבוש.

מה חשוב יותר מכל ?

החשוב מכל הוא שיתוף פעולה בין כל המשתתפים. לדוגמא, בעזרת ציורים ניתן לתת לכולם משימה אחידה, לבחור מס' ציורים מוצלחים, לדבר עליהם ולאחר מכן להראות לכולם את הדוגמאות שהם ציירו. כל אחד מהמשתתפים בודק את הציור שלו, אך אינו יודע את משמעות הציור. כאשר הדבר מתגלה המשתתפים אינם מאמינים עד כמה ניתן להכיר את יתר העובדים ע"י פענוח ציור. פעילות גיבוש מעניקה לעובדים זמן איכות מחוץ למסגרת העבודה והזדמנות להכיר טוב יותר את יתר העובדים, חוויה שקשה מאוד לשכוח. 

מרדכי שרם עוסק בתחום המרתק הגרפולוגיה הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-13 שנה. מעביר הפעלות, ימי גיבוש, הרצאות וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנסים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד  http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב